onsdag 18 april 2018

17:2 en påse gott och blandat på en sorglig årsdag

Ingen morgonrehab idag men en morgonpromenad för att försöka locka fram några afrika-pokemon åt storebror... Curling? Va? Jag? 😂 😂 😂

Sen iväg till boxen när den öppnade vid 17. Och jag hade väl ingen riktig plan. Eller jag hade två halva. Idag är det nämligen ett år sedan vår box brann och vi blev hemlösa och vi har ju en egen wod men ärligt den kändes väl tung att göra ensam här i värmen.. Så mitt andra var ett skivstångskomplex med knäböj och det blev en variant på det. Och lite annat....😂

Jag hade tänkt köra en pyramid på knäböj från 3-10 med start i Clean and press på varje nivå. Men när jag gjorde sista på 10-an så skrek knät. Vilade lite och försökte igen men det gick inte. Så det blev en stege istället. 🙄 Hade 25 kilo på stången så för att vara meniskrehab var det väl bra. Men... #näjagärintebitter

Gjorde istället rehabövningarna draken med vrid och hopp-landa

Sen körde jag 5 x10 av medbollsitups med kast och hakdrag.

3 x 10 av knee raises och russian twist med medboll.

Sen orkade jag inte mer. Värmen tar rätt hårt. Och jag saknar mina kompisar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina