torsdag 27 juli 2017

Tog saken i egna händer och det blev en date med dom här goingarna!

Det passade mig bättre att träna på morgonen idag så när grabbarna grus kände lika samma hängde jag och Anna på och mitsade en timme idag på morgonen. Så gött. Så välbehövligt. Så roligt.


Mitshållaren bestämmer 2x3x2minuter. Asgött! Bara få slå hårt för en gångs skull. Det gör något med humöret (som ni ser!!) och med huvudet. Det finns något primitivt skönt med att bara få dra till den där mitsen allt vad man orkar!

Efter det körde vi 3 ronder med roundhouse-kickar, filmade den sista (=vi är trötta) och ja, det finns ju en del att öva på vi kan väl säga så ;-) #progressnotperfection


Nu har jag helt slut på träningskläder 😃 (därav den fula gamla urtvättade toppen.... ) så ordningen återställd där jag faktiskt måste tvätta innan jag kan träna mer. SÅ ska det vara. Hejja mig. (eller så köper jag mer? 😜

Tack Anna, Simon och Daniel för idag! Det gör vi om. Snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina