torsdag 20 juli 2017

Tisdagskul med Kalle

Lastade in stuff och kids i bilen och iväg vi åkte för en dejt med dom här goingarna, ett gäng andra sköna typer och coach Kalle.


När det rinner svett från halsen ner mellan tuttarna, redan efter uppvärmningen, ja då är det liiiite varmt. Tror vi alla gick ner nåt kilo under passet bara i svettvikt 😜

Uppvärmning i traditionell kampsportsstil där jag - för att skona axeln - körde lite mitt eget race. Insåg att även vristen börjar bli trött nu och att passet igår hade satt sina djupa spår både här och där. 🙁 Så, jag ska vara förnuftig och försiktig. Lovar.

Sedan mitsronder. Höger spark, 4 upper, vänster krok, rak höger, vänster upper, rak höger, vänster spark, avsluta med frontkick. Kul med upper cuts det gör vi inte så ofta! Sista ronden var enbart kickar. ASJOBBIGT. Kräkjobbigt.

Sedan en fysavslutning som jag anpassade lite så den bättre passade mig, jag vet, jag är lite jobbig men jag stod längst bak och utanför spegeln så jag tror inte jättemånga märkte att jag körde mitt eget race 😳

Nu, några timmars vila, sedan crossfit i morgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina