tisdag 21 mars 2017

Dagens träning: JAAAAAAA - me and Emelie DID IT! #fanvadviärgrymma #fuckjante

Jag och Emelie hade bokat oss en träningsdejt idag. Det blir alldeles för sällan nuförtiden! Men när det blir då är det precis lika mycket kafferepsträning som förr 😍 fast utan Gustaf som tycker vi ska träna mer och tjöta mindre 😜 Trots tjötandet så lyckades både Emelie och jag med något idag som ingen av oss gjort förut! YES! Vi är så grymma!

Jag hade satt ihop ett litet "smått å gott"-pass till oss enligt instruktionen "inga ben jag har åkt skidor en hel vecka" 😉

Uppvärmning:
Hopprep
Axlar med gummiband
Hollow-Arc

Passet (3 varv)
5x toes to bar
5x liggande rope climb
5x muscle up transistion
5x pushups
5x skivstångsrodd 35 kg

Kafferepet "snodde" dom avslutande marklyften så vi får ta dom nästa gång 😜

Det som hände idag var att underbara fina Mickis var där och när hon såg mitt och Emelies tappra försök till en toes to bar så hon ba "alltså, får jag tipsa lite?" KLART du får sa vi! (älskar just den hjälpsamhetsgrejen som är väldigt crossfit). Och med ett enkelt lite tips så blev det helt plötsligt LÄTT! Så tjoff bara så kom vi upp. BÅDA TVÅ. Så sjukt häftigt!


och för att ni inte ska tro att vi bara fejkade ihop det där så kommer här också en film!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina