tisdag 23 oktober 2018

43:1 Rehab #18 ett halvdant halvt pass. Typ. Eller nåt.

Jag pallar inte mycket mer nu. All träningsglädje är död. Jag får tvinga mig iväg och ursäkterna är många och långa. Jag är trött, less, och sur och tänker tom att jag lika gärna kan spara den där femhundringen som mitt medlemskap kostar.

Fail. Bigtime. Utvecklingen går spikrakt bakåt, ja i det längre perspektivet. Jag kunde en gång göra 20 armhävningar, på fötter. Nu kan jag göra.... Två. Två. TVÅ. SÅ JÄVLA PATETISKT. Smala klarar jag exakt noll. Töntigt dåligt. Efter all jävla träning är jag inte ett skvatt närmare att kunna göra en pullup och mina axlar är fortfarande stela, orörlig och osamarbetsvilliga. Och knät gör ont.

Jag gjorde idag 30 goblet med 8 kg, 30 rodd med 20 🙄, 2 x30 lunges med 10 kg, hälften oh, 30 raka lats.

Sen fick jag raskt åka hem och laga mat till barnen. Som btw hade gjort exakt noll av det jag bad dom om... 🙄 Ska börja ta med mig deras telefoner och plattor när jag åker och tränar.

Eller så skiter jag i det här och bara inser att jag inte har vad som krävs. Fail. Igen. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina