torsdag 18 oktober 2018

42:2 Rehab #17 - Tjohooo bara 31 kvar!

🙄 Well, precis så. Pass nummer sjutton läggs till handlingarna och nu är det "bara" 31 kvar till målet om 48 rehabpass. Jag tänkte idag om jag skulle kunna hantera det här som en enda lång wod i 48 varv.. men nä. Funkar inte. Jag är helt enkelt riktigt usel på långsiktighet och att jobba hårt nu för nåt jag får sen. Jag är en sån där unge som skulle äta marshmallowsen direkt. Utan tvekan.

Hade i alla fall trevlig sällskap i boxen idag, det underlättar lite, deras pass såg riktigt jobbigt ut, skönt att slippa det... (nä.. men jag kan ju låtsas... ).

Ökade lite belastning idag. La på 5 kilo på rodden och körde walking lunges med 5 kg i vardera hand. Babysteps babysteps babysteps.

I morgon blir det ingen träning för då åker jag och storebror till Borås där han tävlar lördag morgon 9.25 ⛸


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina