onsdag 17 oktober 2018

42:1 Rehab #16 Tillbaka i boxen igen

Inget är för evigt, inte svackor heller. Mitt liv äts upp av mycket nu och det är svårt att prioritera träning som tar lååååång tid och som inte är så rolig, särskilt om man är en person som kräver omedelbar tillfredställelse... Well. You know it.

Men idag struntade jag i att jag hade en massa jobb kvar att göra och stack och tränade mellan sista jobbmötet och kvällsmatsdejten och jag gjorde då det här


  • Hängande skulderbladsaktiveringar
  • In- och utåtrotationer (ska nog börja ta ett hårdare gummiband)
  • Smala och breda armhävningar med lila gummiband 2x10
  • Goblet squat med 8 kg KB 3x10
  • Utfall 3x10 p ben
  • Benspark med gummiband 4 håll 2x10
  • Stående skivstångsrodd 15 kg 2x10
  • Studsa och rulla boll mot vägg
  • Musslan 2x10 p sida
  • Pilbåge-drag med gummiband 2x10
  • Raka latsdrag med gummiband 3x10
  • Marklyft 45 kg 3x10
Sen försökte jag vara lite glad över att jag genomförde passet idag. Med betoning på försökte... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina