lördag 16 september 2017

Hej kroppen - dags att träna!

Livet, ni vet den delen som händer mellan träningspassen, ja, den har inte helt varit på min sida den här veckan. Och det var nära att jag inte kom iväg idag heller när barnen lekte "världskrig" på morgonen, då är det tur man har diplomatiskills i klass med Nelson Mandela 😀. När vi väl kommer till lokalen har lillebror bara med sig en handske. Suck. Hem igen för att hämta den så jag anländer 10 minuter sent till mitt pass. (att dom sedan inte använde handskar idag? Ja, det är väl precis i linje med allt annat i mitt liv just nu.... #näjagärintebitter)

Lördagspassen coachas av Erica och jag tokgillar hennes stil! Informativt, kort, koncist, bra instruktioner och framförallt väldigt roliga pass! Det är inte enkelt när hon har alla i en grupp, vana och nya, stora barn och vuxna. Så HEJJA DIG! Att jag och Anna använde fel arm hela passet är inte ditt fel, vi måste visst lyssna lite bättre. Ops. 😉


Vi tränade på två olika försvar-kontringar på jabb idag, jätteroligt och utmanande! Sedan körde vi sparring, fick bland annat köra mot två "återvändande" fighters, jeeezus! Det är tur dom är snälla säger jag 😉 för är dom så där bra efter flera års uppehåll..... Well, jag ligger i lä, vi kan väl säga så 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina