söndag 3 september 2017

En liten träff med grabbarna - bara för att leka lite!

Ja, all träning kan och ska inte vara blodigt allvar. Daniel ville ha lite mitshjälp i dag och vem säger nej till lite mitsträning en söndag? Simon ville också vara med och leka, vilket väl var tur för Daniel för då fick han ju lite skillad mitshållning också ;-)

Så, även om det är på lek så är 3 minuter lååååååångt. Så 2 ronder på mits och en på säck sedan var jag död och slut på energi... (att jag käkade chips till lunch kan ju omöjligt ha med det att göra va?  😳 😳) .

Så, jag passade på att filma dom andra två lite och så lekte jag med min slowmotion-funktion på min nya telefon. Sjukt grymt! Kolla min insta för film!

Fast bäst är ändå sällskapet! CYA soon guys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina