lördag 27 maj 2017

Alla älskar burpees 😂 särskilt crossfittare och thaiboxare

Med lite gnäll från stukade foten så körde jag idag ett svettigt och roligt pass på Glommens thaibox 👍😊

Hopprep var inte en bra idé så jag tog fram min gamla kompis pinnen istället, därefter skuggning. Jag har svårt att göra högersparkar för vänsterfoten är ruskigt instabil, men det finns bara en väg ur det.... Det vi kallar rehabträsket... 🙄

Passet idag var fokus kickar enligt samma defense-princip som sist, kul! Jag gillar lördagar för då är det blandat nybörjare och fortsättare, blir utmaning åt båda hållen då!

Fysavslut: burpees 😂 allaälskarburpees? 😂 nope men galet bra övning är det! Dessutom armhävningar på boll. Axeln gillar verkligen inte det (jag hör ju mig själv nu, excuses excuses excuses.. 😱 🙄)

Extra roligt att Mette var med och gästtränade idag, hon ska gå match i Lund den 10 juni... Typ sämsta dagen på året för mig så jag kan inte åka och titta men jag hoppas jag får fler chanser! Sjukt inspirerande att ha dig hos oss en stund! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina