torsdag 8 februari 2018

7:2 om en annan sorts utmaning....

Idag stod valet mellan att agera slagpåse åt killarna som ska tävla på lördag i Halmstad eller köra med nybörjarna.

Jag valde nybörjarna. 😜 Men ångrade mig nästan, dom verkade ha roligt där nere.... Men, det bra med detta blev att jag fattade dels att jag faktiskt har lärt mig rätt mycket på dom här 2.5 åren och att jag faktiskt är i rätt bra form... Det ÄR rätt påfrestande att alltid vara sämst, att veta att om dom inte vore så jäkla snälla skulle jag bara knockad på några sekunder...

Så utmaningen idag blev att hålla igen och inte skrämma iväg den stackaren som fick hålla mits åt mig 🙄😜 men han fick lite privatlektion på köpet så 👊

Lite svettig blev jag för coachning Ola la in lite goda burpees och sånt också 😗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina