måndag 25 december 2017

3:1 Juldagsträning - dubbelpass! YEY! #idagmedfilm

Började dagen med att sladda iväg till Gjuteriet och en juldagswod. Fullt hus - fullt ös - inte medvetslös 😀 Teamwod i fem "stationer", fem minuter per "station" och ett varv var. Jag hade tur och hittade en teamkompis som inte heller är ett dugg intresserad av att räkna varv och tävla, ha kul - bli trött = workout done!


Dagens Wod under ledning av Coach Camilla!


Sen var det visst några som ville boxas och ärligt, det säger jag inte nej till 😀 så hem, oatly i magen, kaffe i blodet och vroooom iväg (bytte kläder också 🙄) .

Mötte upp Simon och Daniel och vi började med "pet"-sparring.. vilket mot mig blir att dom petar och jag fightas för mitt liv 😂 fast på ett bra sätt. 25 ronder x 1 minut (fightas 2, vila 1) och ärligt så var jag rätt mör så jag vilade lite medans grabbarna mitsade. Sedan var dom gulliga och höll mits åt mig 2x2 men .. alltså.. 😳 😳😳 way to tired. Armana löd mig knappt och ja, det syns på filmen. Ingen kraft, men points for effort!





Avslutade med lite gött kafferep och sedan hem och äta! Tuggad i mig sista julskinkan och därmed är julen officiellt slut för min del.  😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina