tisdag 19 december 2017

2:1 basic pass med mits och fys, exakt vad jag behövde!

Kalle hade lagt upp 5x2 minuter mits per person med enkla basic kombos. Riktigt roligt!
Jabb + roundhouse
Jabb + front push
Jabb + back elbow
Jabb + cross + low Uppercut + roundhouse
Jabb + low kick + cross + roundhouse

Efter det körde vi fys i stationsform och jag var lite pippi igen (precis som på uppvärmningen, jag ska vara smart och använda den tiden till rehab för det är det jag behöver). Min kropp är fortfarande lite tagen efter söndagens urladdning så jag hade inte några stordåd i mig, men det gör inget, variation is da shit ännywäj.

Dagens "aha" var hur svårt det var att hoppa med dom tunga repen när jag är can vid mitt speed rope! Tajmingen blev helt awkward.... 😂

Bäst var ändå att Anna var där! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina