torsdag 21 december 2017

2:2 "för jag är en sån som tränar" Så det så. Punkt.

Vaknade med muskelont i vänster skuldra och axel. Ägnade dagen åt att försöka få lite liv i den men gav upp framåt femsnåret och stoppade i mig en ipren. För träna ska jag. Sådetså.

Och det är jag glad för! Riktigt bra och roligt pass där både nya och erfarna tillsammans. Men det inleddes med ett litet förmaningstal från coach Bi om att vi kör för hårt. 😳 Så idag var det fokus på att inte göra det. Lite smällar fick jag ändå. Mest av Robban 😉 så då fick han allt vara med på bloggen också!


Först gjorde jag min egen uppvärmning med fokus på att få fotskrället att samarbeta, det går framåt. långsamt. Därefter fick vi köra clinch-sparring i korta ronder med lite olika fokus. Kul och lite svårt - det är ju inte som att jag tror att jag har nån chans överhuvudtaget mot dom tunga grabbarna men lite mallig blir man ju när en av dom unga säger "skit va stark du är" 😜 Japp, Pippi Långstrump, det är jag jag, Jag är starkare än jag ser ut 😉

Hm. Vad gjorde vi sen? Jo, boxsparring, "LEKFULLT" var coachens order. Det tycker jag att jag lyckades med, ja, inte mot Robban då 😉 men mot dom andra 😀.

Och så lite spark-fys på slutet! Där jag och den här fina bruden teamade ihop oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina