söndag 15 september 2019

2019:37:3 Om att vara exceptionellt dålig på att ta hand om sin kropp

Hej, jag heter Marina jag är för jävla dålig på att göra det jag borde och gör mest en massa annat som gör att jag hamnar i samma jävla hål hela tiden. Herregud, vid min ålder kunde man tro att man lärt sig nåt? Jag är däremot sjukt bra på att blunda när jag får ont nånstans. Tills det inte går att blunda längre. Som nu.

Axeln. igen. Fan.

Gör inte ont alls på "vägen upp" i en push press men när jag tar emot den på vägen ner kommer en lite för välkänd smärta. Fan. Dubbelfan. Så jävla dum i huvudet jag är.

Men, resten av woddajäveln var grymt bra och coachad av Cajsa och i team med bästa Carina blev det ändå ett GRYMT pass!


TC 31 minuter, Team om 2
AMRAP
31 Burpees
31 DU
31 DL (30 kg)
31 pushup
31 Boxjump (51)
31 HPC (30 kg)
31 Airsquats
31 KB sving (16 kg)
31 STOH (rx 30, axel krasch, körde 2x 8 kg KB)
31 abmat situps
31 cal row
31 wallball (6kg)

Vi kom till HPC på varv två inom TC. Förutom pushups på knä och STOH så körde jag med rx-vikter, HPC var tunga men absolut inte omöjliga. 

Sen hängde vi lite och som vanligt när man ska ta en selfie i boxen så får man sällskap av ett gäng sköna linslusar, så också idag! Älskar verkligen min box och mitt crowd, ni är tamejfan helt grymma allihopa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina