torsdag 12 september 2019

2019:37:2 Om att hänga i boxen.

Det finns änna rätt många goa göteborgska ordvitsar i dagens pass 😂🤪 Men jag nöjer mig (kanske) med det i rubriken.... 😎

Blodvite uppstod.... I såret där jag i helgen hyvlade mig 🙄 det hade ju nästan läkt... Sen blev jag av med lite skinn och valkar i händerna när passet i princip innebar 10 minuter statiskt häng... 😳👊

Nytt koncept. Tufft pass. Innehöll förutom "hänga som apor" också "bear crawl" och så själva wodden då..... 😮😬🤪 



Team om 2, TC 30 minuter 

En person hänger statiskt, den andra hänger, båda kryper 20 meter bear crawl. 

Jag och min teamie delade repsen och försökte hänga den tid det krävde (och jag småfuskade när det krävdes). Efter snatcharna hade jag svårt att hänga med bara muskelkraft så då började jag låsa fingrarna, på bekostnad av händerna då... 🙄 #thethingsyoudo

Så här såg passet ut





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina