torsdag 5 september 2019

2019:36:2 Them Girls......

Meet the Girls idag. Coach Eva serverade både Annie och Eva från benchmark-woddarns idag. Och trött blev jag.... Stolt över att jag totalt gjorde 120 DU, och att jag faktiskt lyckades göra 11 på raken (med 2 singlar mellan) ett par gånger.



Annie är alltså 50-40-30-20-10 av DU och situps, vi blev TC på 15 idag. Det tar ju sjukt lång tid för mig att hoppa men jag ville göra DU hela vägen idag så jag kom till 30 DU, gjorde 50 situps umbroken i första också! 

Sedan var det "Eva", Team om 2 för oss (annars är det en lååååång wod som tar 45-60 minuter om man inte är elit....) 
5 rundor
800 m rodd
30 kb-sving 
30 pullups
20 kg kettlebell och jumping pullups. Jag och min kompis Lars gjorde 2 varv och kom till 10 pullups på tredje innan tiden var slut (typ 20 minuter). 

Astrött, öm i benhinnorna men nöjd över min insats! 👍💪👊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina