tisdag 10 september 2019

2019:37:1 Om att löpning alltid förstör det roliga

Alla woddar som innehåller löpning är jävliga. Och gör att jag mår illa. Och får ont. Ska bli skönt med vinter på det sättet. Slipper jag springa i alla fall.... 😎

Coach Garry instruerade och coachade idag det här

TC 40 min
6 rounds
30 air squats
19 power clean (25 kg)
7 strict pullups
400 m run

Eftersom jag är så usel på att springa så är det omöjligt för mig att klara TC på woddar som innehåller löpning. Så också idag. Jag gjorde 4 varv och 37 reps. För att inte bryta ihop helt när jag springer så räknar jag 1234, 1234, så jag inte kan tänka på hur ont det gör och hur vidrigt tråkigt det är. Jag fixar inte 400 meter i sträck heller så jag springer 200, går 100, springer 100. Ändå död. Blä.

Men power cleans är kul. 👍😉

Och trött blev jag och svett. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina