måndag 2 september 2019

2019:36:1 Team-wod på en måndag? Whut?

Måndag. Hann till passet trots kaosig trafik due to Trafikverket som tycker det är en bra idé att klippa vägrenen i rusningstrafik.... 🙄🤬

Coach Cajsa körde sin - snart berömda - pinneuppvärmning och sen DU/Planka. Därefter en team-wod där jag fick äran att köra med supergrymma Linnea! 💪☀️🌼 

TC 30 min ex buy out
Buy in: 800 m rodd
Amrap
60 HPC (30/20 kg)
100 DU/200 SU
60 STOH (20 kg)
100 DU/200 SU
60 burpee over bar
100 DU/200 SU

Buy out: 800 m rodd

Jag körde singlar idag. 150 DU är mycket för mig, hade tagit för lång tid. 30 kg HPC var förvånansvärt tungt idag 🤔 Mina underarmar och mitt grepp gav sig dessutom. Skumt. Nåväl. Jag är nöjd med min insats. Och jag överlevde burpees, nätt o jämnt, men ändå 😎😬😉



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina