onsdag 10 juni 2015

I like to - MoveIT - mentala branddörrar forcerades och kroppen fick mer än den tålde, som vanligt

Idag var jag i Göteborg på dagen och då lyxade jag till det med en sojalatte från Starbucks, #gottigottgott den kan vi ju inte låta blåsa upp ytterligare en bilring så what comes in must go out eller bit ihop och kom igen då #rallyklassiker  Så, iväg på MoveIT - ett intervallcirkelträningspass, jag gillar intervaller, kort smärta är bättre än lång smärta :-D  Idag var det ett varierat och kul pass med flera övningar jag känner igen från mina solo-sessioner med PT-Gustaf (han var instruktör på passet idag), smart att inte uppfinna hjulet hundra gånger, Men! När jag ställer mig i position för att göra en av övningarna som jag gjorde igår så skrek mina lårmuskler direkt till mig "du vågar inte göra en enda sån där till vi kan inte mer!" Är det det som kallas muskelminne?  :-D  :-D  Fast lite mer kunde dom #visstejagväl


Om du inte har barn har du kanske inte sett den här - gör det! 
Det är en massa kriga på vägen, en massa mentala branddörrar som måste forceras, en massa smärta, men det är så galet skönt efteråt att det är klart värt det! Varje steg framåt är en seger, varje pass jag genomför tar mig ett steg närmare målet. Varje gång jag gör nåt jag inte tror känner jag mig som vännerna här till vänster "I like to move it move it"


Gjorde en kortare stretch idag för jag ville hinna hem och säga gonatt till barnen <3  I morgon är vilodag eller kanske promenaddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina