söndag 7 juni 2015

Avslutar veckan med att kriga i nya favvo-tajtsen från Molo

Jag i en av de poser jag faktiskt klarar
Lite söndagslogistik och hjälp från svärföräldrar så lyckades vi komma iväg både jag och maken, det blir så mycket roligare att träna när man är flera! Emmy dök upp också Yey! Nästan som förr ju! #saknadevåradanskavänner - Body Combat, sista gången med denna release, nästa vecka blir det team-klass med både Lisa och Linda och en ny release! Jag har verkligen gillat den här men Lisa lovade att nästa är ännu bättre och hon brukar ha rätt så jag litar på henne! #kickyourassoff  Det känns verkligen att konditionen blir bättre vecka för vecka #varjestegräknas

Sedan skickade jag iväg maken för att hämta lillebror och stannade själv för att köra BodyBalance, ett pass jag verkligen gillar och som är förvånansvärt svettigt, man känner sig lite som en flodhäst intryckt i en låda ibland, men va sjutton jag fokuserar på att PT-Gustaf säger att jag har rörliga axlar, då kan väl resten av kroppen vara lite stel ett tag till, det kommer att ordna sig :-D  Men den där duvan, alltså, jag fattar inte hur det ska gå till #ormmänniskor. Glädjande nog kunde jag idag göra den där övningen som jag misslyckades med tillsammans med PT-Gustaf i tisdags, så det var nog bara to much träningsvärk som spökade då ;)

och så vill jag bara säga att dom där tiger-tightsen från barnklädesmärket Molo verkligen är precis hur sköna som helst och jag ångrar lite att jag inte köpte fler när jag var på utförsäljningen :-D  ;)  Jag har ett par i stl 164 och jag är 175 lång, passar perfekt!

Fortfarande fräscha ;) det blev värre sen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina