fredag 22 juli 2016

Fredagsfys - Grit Plyo 17 - Wihoooo sicken bra release!

Jag har känt att jag tappat lite på konditionsfronten så det kändes viktigt att köra ett grit-pass för att kolla av exakt hur mycket jag har tappat.Och vet ni, Inte så mycket trots allt! Eller så är realease 17 mycket enklare än 16 - så kan det ju också vara ;-) Men det kändes helt okej!

Jag har väl lite fördel också av att ha "greklandavärmen" i bagaget för jag tycker inte det är så farligt med 25-27 grader, och inomhus var det svalt idag tyckte jag!

Release 17 innehåller mycket armhävningar, väääääldigt mycket armhävningar, och jag har fortfarande träningsvärk från i onsdags #wopsi Jag tyckte beep-testet med burpees på slutet var skitkul, nästa gång ska jag inte fega på slutet, nu vet jag ju hur många det är ;-) och det är mycket färre än dom 100 jag har gjort :-D Några lite svårare övningar nu också, det gillar jag!

All in all en riktigt bra release som jag hoppas jag hinner köra massor av gånger! Efter passet passade jag på att stretcha rejält, träna lite balans och snacka lite träning!



Grit Plyo 17 sissler:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina