måndag 25 juli 2016

Ett riktigt tungt MoveIT-pass - så skönt när jag väl hade krigat mig igenom det!

Idag blev det till att kriga sig igenom passet. mycket pannben. Saknade dock en sisådär 10 kompisar, var är ni? Det är ju roligare tillsammans - kom och träna med mig!

Körde med pulsklocka idag, och jag började undra ett tag om det var nåt fel på den, kändes som om jag hade 200 i puls, kollar klockan, den säger 155. WHUT? Med andra ord behövdes klockan idag för annars hade jag hoppat av där, vid 155, det går ju inte så det var bara att kriga vidare. Maxtopp idag 177 (vilket jag iofs hade varit hur glad som helst för för ett år sedan, men jag vill ju FRAMÅT), medelpuls 130.

Bortsett från min kropps osamarbetsvilja var det ett riktigt roligt pass idag! Kettlebellsvingar, djupa armhävningar, vadpressar, hamstrings med pilatesboll och en hel del annat kul! Ni som inte var där missade något ;-) Vi körde 5 stationer, sedan en cardiorunda med 2 övningar, 3 intervaller per övning. Därefter 3 stationer till och sedan ytterligare en cardiorunda. Bra upplägg att dela upp cardion tyckte jag!

Tog några minuter innan jag kunde sätta mig upp idag. Helt slut. Alltså på illamåendets gräns. Sedan kickar ju endorfinerna in och dom råååååsa molnen kommer flygande och då känns allt så himla bra och jag minns VARFÖR jag gör det här. För DEN känslan, den är banne mig helt oslagbar!

Tack för pepp och sällskap idag tjejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina