fredag 19 augusti 2016

Jodå, visst blev det fredagsfys idag! Grit Plyo - lövving evvry säkond ov it!

En av fördelarna med fri arbetstid är att man kan dra hem lite tidigare ibland - och idag var en sån dag och det betydde att jag kunde köra Grit idag! YES! #manmåstejuharättpåprioriteringarna #tränaförstlevasen

Började med att berätta för coachen att jag tänkte vara förståndig och vila i helgen, fick en high-five för den och ett "now we are talking" - lite omvänt kanske ;-) #haha #inteenstandardkund. Men innan den lilla kortvilan så tänkte jag faktiskt köra skiten ur mig själv. 

Det är en hel del armhävningar och liknande i passet så jag fick anpassa en del men det funkade, blev kanske lite extra vila men då kunde jag köra max i dom andra intervallerna istället. Nu börjar kroppen hitta tillbaka till sin cardioform igen, pulsklockan visade på max 188 idag och det är jag HELT nöjd med, det kändes liksom "rätt" i kroppen. #fanvagött #somjagharlängtat

Grit Plyo är inget "kaffereps"-pass precis, man får vara glad om man lyckas andas, prata är helt klart överkurs #jagärheltallvarlig, men efteråt hann jag byta några ord med Anna och Minja! #detsocialaärocksåviktigt. 



Jag älskar fortfarande beep-testet på slutet. Idag hängde jag med ända in en bit på nivå 6 innan jag tappade tempot, det blir bättre och bättre. Tror jag måste tjuvträna på det där, får försöka fjäska till mig låten från nån ;-) 

Nu återstår att komma på vad jag ska göra med all tid i helgen, vad gör man när man inte tränar? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina