onsdag 29 juni 2016

Gästinlägg: Florentinas PT-pass! Succé direkt!

Första passet med PT och jag visste direkt att detta var det bästa för mig just nu, då jag har haft paus från träningen och behövde komma igång ordentligt.

 André såg direkt att jag behöver träna på tekniken, tex när jag gjorde knäböj så gjorde jag fel, inte konstigt att jag  alltid fått ont när jag gjorde knäböj! Det kändes bra att få hjälp för man tänker inte alltid på hur viktigt det är att lära sig rätt teknik.

Nu har jag kört 2 PT-pass med André och jag känner skillnad redan efter 2 pass, och har en del kvar att lära mig så jag bokade 10 ggr till!

Om man inte lägger pengar och tid på hälsan och kroppen så är inget annat viktigt för det är det  viktigaste vi har och det är det som håller oss bra hela livet!
/Florentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina