måndag 2 maj 2016

MoveIT-måndag it is! #kafferepsåklart

Med tanke på gårdagens gymkollaps så är jag helt nöjd med att ha gått till gymmet och att jag hade roligt! "Genomförandemål" är nog den korrekta termen här ;-)  Massa goa tjejer på plats och massa pepp.

Teamade med Emelie och - ja, det blir ju lätt kafferep när vi kommer igång ;-) Men idag smilade bara coachen åt oss ;-) Vi var i alla fall lydiga och gjorde alla övningar så som han hade tänkt dom #haha Vi brukar ju annars lite obstinat hitta på våra egna nummer ibland #intesålättstyrda

Återhämtningen är lite dålig just nu, men jag vet att det beror på att jag sover för lite och för dåligt, så jag försöker vara snäll mot kroppen och inte köra på för hårt med cardion. "Ha roligt" är viktigast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina