fredag 27 maj 2016

Äntligen lite rejäl fredagsfys - idag med nytt pulsrekord #tyngreäntungt

Jodå, den här releasen av Grit Cardio är riktig rejält vedervärdig. Det spelar liksom ingen roll att jag är i toppform jag har ändå inte en chans att klara av den fullt ut. #tyngre. Polarklockan säger att jag toppade på 179 idag med 153 som medelpuls och då stängde jag faktiskt inte av den direkt efteråt utan först efter att jag stretchat så det är nog inte hela sanningen skulle jag tro, så medelpuls på över 80% av max, under 40 minuter. En rätt rejäl cardioutmaning för kroppen #noshitsherlock, inte så konstigt att man känner sig lite trött på slutet #dagensunderdrift.

Riktigt mycket folk i salen idag, men ska jag vara helt ärlig är det svårt att ägna sig åt något annat än att göra det coach Gustaf säger så jag är inte peppigast precis ;-) jag har en känsla av att det är fler som delar den upplevelsen :-D Jag är anyway riktigt stolt över att åter igen ha släpat mig igenom grit-döden, och känslan på andra sidan är f-n i mig helt oslagbar! Nu är det fredagsmyyyyyyys ;-)

Några kompisar stannade kvar tillräckligt länge för att fastna på bloggbilden idag ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina