fredag 31 maj 2019

2019:22:3 Ännu mera cardio!

Inte in i väggen men väl till yr-och-må-illa-stadiet 🤪 Team med Johanna idag, men hon rymde innan jag hann fota så ni får bara se mig idag 😁


Coach Garry hade släpat fram typ varenda cardio-maskin vi har 😂 och ovanpå det fyllde vi på med stora mängder skivstänger, kettlar och hantlar. Ett helt vanligt fredagsmys på Gjuteriet! 👌✨👌Trångt, hjärtligt, peppigt, jobbigt, svettigt och förbaskat roligt!
Amrap, Team om två, Timecap 40 minuter, fri delning utom på löpning och bollkastsom var gemensamt. Upplägget var varannan sstyrkeövning 40 reps och varannan 20 cal cardio, varierat rodd/ski-erg/assualt/100 m run.

  • 20 cal ski-erg
  • 40 kb-swing (20 kg)
  • 20 cal assualt bike
  • 40 Dead lift (50 kg)
  • 100 m run
  • 40 situps
  • 20 cal row
  • 40 wallball (6 kg)
  • 20 cal ski-erg
  • 40 boxjump (45 cm)
  • 20 cal assualt bike
  • 40 DB snatch (12.5 kg)
  • 100 m run
  • 40 bollkast (6kg)
Johanna och jag hann göra klart marklyft på andra varvet. Några grymma gjorde 2 varv och lite till!
Jag gjorde 20 unbroken svingar med 20 kilo. Det är nog det mesta jag gjort faktiskt, jag hade väl kunnat några till. Det var inte så länge sen jag harvade på 12 kg så sjukt nöjd över det! Marklyft på 50 reppar jag ganska lätt 10 på. Jag gjorde också 10 wallballs med 6 i princip unbroken, tappade balansen lite nån gång
Så. Jag blir starkare nu. Det känns för jäkla bra! Och jag ska fokusera på det när nu inte midjemåttet vill återgå till före-rehab-måttet. Stark är snygg. Så det så. 🏋️‍♂️💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina