tisdag 26 december 2017

3:2 Anna(n)dagsfys på Glommens Muay Thai!

När det erbjuds lite boxning på annandagen är jag inte den som säger nej! Väl där och efter lite uppvämning och skuggning så körde vi mitsronder. 6x2 minuter, 3 styrda och 3 fria. Härligt att få slå lite på mits igen. Och fantastiskt att få göra det med den här bruden! Det borde faktiskt vara förbjudet att vara så snygga som vi är 😉


Vi avslutade med lite fys, spring och boll och burpee och spark och slag i omvänd pyramid från 10. Då blev vi trötta. Sedan lite magträning, på "rätt" sätt för mig för en gångs skull. Det blev uppenbart på gjuteriet senast att även min bäckenbotten har tappat i "spänst" 🙄 under min "vila". Skit också. Det hade jag inte räknat med... bara att börja om igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina