lördag 10 oktober 2015

En lördag där jag körde mitt TRX-pass och gick all-in med tabata som cardioavslut

Jag har fått ett trx-pass av PT-Gustaf och jag gillar att köra trx men har lite svårt att inte "maska" när jag gör det själv, och så var det nog idag också, får skärpa mig till nästa gång ;-) då lovar jag att starta minst 50 cm längre fram/bak i varje övning #hördigändahitGustaf #notgoodenough. Nåväl, jag körde passet som superset, dvs två övningar som jag alternerar utan paus och sedan två nya övningar. Gjorde 2x8 på överkroppen och 3x10 på underkroppen. Eller jo, lite paus hade jag, för att klura ut vilken övning coachen hade ritat och för att fota #hittadesjälvutlösaren #hyfsatensamigymmet.

Jag gjorde sedan några chins som pausunderhållning innan jag laddade med tabata-musik i öronen och tänkte att nu jävlar ska jag in i den där väggen. p u n k t.  Körde Chris Unknowns surrender, perfekt tabata-musik, och 2x4 minuter med några minuters paus mellan. Gick bättre än resten av veckan men fortfarande finns inte det där riktigt sista, mer sömn krävs alltså! Hämtade andan och körde sedan en 4 minutare med kickar på "säcken", varannan höger och varannan vänster innan jag unnande mig en lång stretch.

Här är mitt pass i bilder!


Jag veeet, fötterna längre fram nästa gång ;-)

Handlederna böjda = nono = gör om gör rätt :-D

Längre fram sa du? ;-) 

Den här är okej tror jag, kanske lite rakare nacke är önskvärt :-) 

Tungt, tungt tungt

3x10 av den här - I DID IT!

MÅL!

Älskar den här stretchen!

Vill bli mer rörlig åt det här hållet! 

och här är coachens fina teckningar :-D Tror jag fattade allt utom den enbenböjlatsdrag-grejen ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina