onsdag 13 januari 2016

Lycklig as hell efter att ha dubblat HIT-passen idag #jagvetinteenligtregelboken

Precis som när det gäller kakbuffér och jag inte kan välja utan tar en av varje (vilket alltså satte mig i min "situation" från första början) så kan jag inte heller välja när det radas upp trevliga pass på schemat. Och jag tänker lite som så att varför välja när man kan få allt? Och ååååkej, jag vet, det är inte "rekommenderat" #sagtmedettsnettleende, men va sjutton, jag kan väl få vara liiiiite olydlig ibland? Eller risken finns att jag kommer att vara olydlig några onsdagar framöver #visslarochseroskyldigut. Och alltså, jag ska ju jobba på min uthållighet och det kan man väl säga att 30+30 minuters högintensiv träning gör? #hittarallaskäljagkan

Men nu ska jag vila, i två dagar. Lovar! Så du behöver inte skälla på mig Gustaf! Jag ska hålla mig hemma ;-)

MoveIT var med mördarintervaller i första vändan men Gustaf drog faktiskt ner några till 50 sekunder och det är mer vad man kan mentalt överleva :-D Teamade med goa Mia idag och jäklar vilket pepp! Wihooooooo vad vi är starka! Men benen fick jobba och DET var det som kändes absolut mest när jag 10 minuter senare skulle köra Grit Cardio. Jag älskar Grit-passen och Cardio-varianten är faktiskt klart roligast, för även om man blir trött så har man ingen låda att snubbla över eller skivstång att hålla teknik på, det är bara att köra tills man stupar. Och det gjorde jag. Men det brände som tusan i låren redan i uppvärmningen och då tänkte jag att det här var kanske inte den bästa iden i hela världen men en stund senare när Gustaf (som hoppade in för thailandssemestrande Markus) bara ler och studsar omkring som en duracellkanin, då blir man ju hur pepp som helst och bara skiter i att det gör ont och kabooom så har 27 minuter gått och vi är i MÅL. Och JAAAAA så skönt och kroppen är fantastisk som bara gör det jag ber den om (nåja, kanske inte helt och hållet, men tillräckligt!) Och då, då blir man så här lycklig av att ha klarat av det man föresatte sig att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina